Sprejemamo samo vračila, ki izpolnjujejo naslednje zahteve:
* Nekaterih izdelkov ni mogoče vrniti:
Posebna naročila ali omejena zaloga, razen v primeru izdelkov z napako. To vključuje izdelke po meri, ki jih je izdelal proizvajalec ali dobavitelj. Posebno pakiranih izdelkov, ki so enkrat odprti, ni mogoče ponovno prodati, kot so rokavice, lasulje, nogavice ali podobni izdelki.
1. Izdelek mora biti zapečaten in označen v enakih pogojih kot ob dostavi. Poslati ga je treba v originalni embalaži – bodisi kartonski škatli ali plastični vrečki – za zagotovitev zaščite med postopkom dostave. Če izdelka ne morete vrniti v originalni embalaži, ga je treba poslati v podobni embalaži enake kakovosti. S tem se izognete morebitni poškodbi, preden izdelek prispe v skladišče FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L.
2. Izdelek ne sme biti uporabljen ali spremenjen. To pomeni, da ne sme biti nošen, pran ali da bi mu manjkali originalni deli ali le-ti bili spremenjeni. Pazljivo preverite, ali ste vse originalne kose vključili v njihovo originalno embalažo, preden karkoli pošljete nazaj.
3. Nekaterih izdelkov ni mogoče vrniti, kot so:
4. Če vrnjen izdelek ne izpolnjuje teh pogojev, bo vračilo zavrnjeno. Stranka bo imela blago spet doma in plačala pripadajoče stroške pošiljanja. O tej okoliščini bomo obvestili kupca, ki bo poskrbel za vračilo v 7 koledarskih dneh. V nasprotnem primeru ne jamčimo za razpoložljivost vrnjenega izdelka.
Stranka je odgovorna, da paket vrne v brezhibnem stanju, poskrbi, da embalaža varuje artikle pred poškodbami in da paket varno prispe v naše skladišče.
Upoštevajte, da se lahko izdelki nekoliko razlikujejo zaradi sprememb v proizvodnem procesu, ki jih izvede proizvajalec. Te spremembe, ne glede na njihovo skrajnost, so izven našega nadzora.Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti. Kot del naše politike vračila lahko vrnete kateri koli izdelek, ki ne ustreza v celoti vašim pričakovanjem.
Obveščamo vas, da bodo osebni podatki, ki so navedeni v tem obrazcu, obdelani s strani podjetja Funiglobal Development SL (Funidelia). Glavni namen teh informacij je odgovoriti na vaše zahteve ali vprašanja. Legitimacija poteka s soglasjem posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki. Obveščamo vas, da vaši podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Med drugimi pravicami imate pravico do dostopa, popravljanja in brisanja podatkov, kot je razloženo v pravilniku o zasebnosti, ki je na voljo tukaj.