Stranka nosi stroške vračila blaga, razen v primerih, ko je izdelek poškodovan ali v okvari.
Poslati ga morate z lastnimi sredstvi pri želenem prevozniku. Stroški bodo odvisni od izbranega prevoznika in se ne vračajo.
Ne pozabite poslati izdelkov, ki jih želite vrniti, s plačano dostavo, da zagotovite, da paket prispe brez težav.
* Če želite prejeti nov izdelek ali velikost, morate oddati novo naročilo.
Obveščamo vas, da bodo osebni podatki, ki so navedeni v tem obrazcu, obdelani s strani podjetja Funiglobal Development SL (Funidelia). Glavni namen teh informacij je odgovoriti na vaše zahteve ali vprašanja. Legitimacija poteka s soglasjem posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki. Obveščamo vas, da vaši podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Med drugimi pravicami imate pravico do dostopa, popravljanja in brisanja podatkov, kot je razloženo v pravilniku o zasebnosti, ki je na voljo tukaj.