Po e-pošti boste prejeli potrdilo o naročilu takoj po obdelavi. Če e-pošte ne najdete, preverite mapo z vsiljeno pošto. Ne pozabite, da lahko vedno preverite stanje svojega naročila v svojem uporabniškem računu pri Funideliji. Če med celotnim nakupovalnim postopkom niste prejeli nobene elektronske pošte, je zelo možno, da ste napačno vnesli svoj elektronski naslov, in če je tako, nas kontaktirajte.
Obveščamo vas, da bodo osebni podatki, ki so navedeni v tem obrazcu, obdelani s strani podjetja Funiglobal Development SL (Funidelia). Glavni namen teh informacij je odgovoriti na vaše zahteve ali vprašanja. Legitimacija poteka s soglasjem posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki. Obveščamo vas, da vaši podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Med drugimi pravicami imate pravico do dostopa, popravljanja in brisanja podatkov, kot je razloženo v pravilniku o zasebnosti, ki je na voljo tukaj.