Predviden datum dostave vašega naročila najdete v "Moj račun".
To je najhitrejši datum, ki vam ga lahko navedemo ob upoštevanju potrebnih transportnih in skladiščnih procesov. Nimamo možnosti, da bi ta proces pospešili. Upoštevajte, da je naveden datum predviden datum dostave. Čeprav je v večini primerov izpolnjen, pa lahko na žalost obstajajo izjeme, na katere ne moremo vplivati. Če bi do tega prišlo, bi vas brez dvoma obvestili. Stanje naročila lahko ves čas preverite v svojem uporabniškem računu.
Obveščamo vas, da bodo osebni podatki, ki so navedeni v tem obrazcu, obdelani s strani podjetja Funiglobal Development SL (Funidelia). Glavni namen teh informacij je odgovoriti na vaše zahteve ali vprašanja. Legitimacija poteka s soglasjem posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki. Obveščamo vas, da vaši podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Med drugimi pravicami imate pravico do dostopa, popravljanja in brisanja podatkov, kot je razloženo v pravilniku o zasebnosti, ki je na voljo tukaj.