Za vračilo se morate prijaviti na Funidelijo s svojimi uporabniškimi podatki. Ne pozabite, da imate 14 koledarskih dni za obdelavo vračila. Po kliku na ta razdelek kliknite na naročilo, ki vsebuje izdelke, ki jih želite vrniti, nato izberite same izdelke in razlog za vračilo. Ko paket prejmemo v naše skladišče, bomo nadaljevali z vračilom.
OPOMBA: Vračilo morate poslati nazaj z lastnimi sredstvi. Funidelija ne zagotavlja nalepk za vračilo.
Najprej preverite, ali vaš izdelek izpolnjuje pogoje, navedene v naši politiki vračila.
Če želite zahtevati vračilo, morate slediti tem korakom:
1. Vnesite svoj uporabniški račun:
Prijavite se s svojimi uporabniškimi podatki v razdelku, ki ga najdete v zgornjem desnem kotu spletnega mesta. V razdelku »Vračila« boste videli kupljene izdelke, ki jih lahko vrnete, in status vračila ali že narejene spremembe izdelka.
Včasih se vaši izdelki morda ne pojavijo v tem razdelku in jih ne morete vrniti, dokler ne mine 12/24 ur od datuma dostave. Razlog za to zamudo je, da sistem potrebuje časovno obdobje, da zabeleži podatke nosilca, ki kažejo, da je bilo naročilo dostavljeno.
2. Izberite izdelke za vračilo:
Izbrati morate izdelke, ki jih želite vrniti, in navesti razlog (samo če želite, vendar nam bo v veliko pomoč).
3. Pripravite svoj paket in izpolnite dobavnico:
Pravilno zapakirajte vračilo, vključno z natisnjeno in izpolnjeno dobavnico, ki ste jo prejeli po elektronski pošti s potrditvijo naročila. Vračilo morate organizirati pri izbranem dostavnem podjetju in vaš paket ,ustrezno zapakiran, vrniti v 14 koledarskih dneh na naslov, ki ga navedemo v vašem uporabniškem računu. Ko pošiljko pošljete v lastni režiji, bo potrebna številka za sledenje. Ne bomo odgovorni, če paket ne bo prejet v našem skladišču.
Od trenutka, ko registrirate vračilo na spletni strani, boste prejeli potrditveno e-pošto z navodili, ki jim morate slediti, da nam pošljete izdelke in prejmete vračilo.
Ne pozabite izpolniti dobavnice, ki ste jo prejeli po e-pošti, s potrdilom o pošiljanju vašega naročila.
4. Prejmite vračilo kupnine:
Takoj, ko prejmemo vrnjene izdelke, bomo začeli postopek vračila kupnine. Če ste plačali s kreditno kartico ali PayPal-om, bo vračilo bremenjeno neposredno s kartice ali PayPal računa. Ne pozabite, da se originalni stroški pošiljanja ne povrnejo.
Če želite spremeniti velikost prejetega kostuma, sledite spodnjim korakom in oddajte novo naročilo s pravilno velikostjo. To pomeni, da morate najprej zahtevati vračilo trenutnega naročila in nato oddati novo naročilo s pravilno velikostjo.
Obveščamo vas, da bodo osebni podatki, ki so navedeni v tem obrazcu, obdelani s strani podjetja Funiglobal Development SL (Funidelia). Glavni namen teh informacij je odgovoriti na vaše zahteve ali vprašanja. Legitimacija poteka s soglasjem posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki. Obveščamo vas, da vaši podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Med drugimi pravicami imate pravico do dostopa, popravljanja in brisanja podatkov, kot je razloženo v pravilniku o zasebnosti, ki je na voljo tukaj.