Zelo nam je žal, da vaše naročilo ne bo prispelo do predvidenega roka dostave. Predvideni datumi so v veliki večini primerov izpolnjeni, razen v primerih, kjer pogoji, na katere ne moremo vplivati, to onemogočajo, kot so zamude pri prevozu.
Za več informacij obiščite »vaš račun«.
Če naročilo še ni bilo odposlano:
Preverite razpoložljivost za vsak artikel. Če obstajajo predmeti, ki zadržujejo vaše naročilo, jih lahko odstranite.
Če kljub urejanju naročila še vedno ne boste prejeli pravočasno, lahko naročilo prekličete (brez dodatnih stroškov).
Če je naročilo že odposlano:
Preklic naročila ali pospešitev njegove dostave ni več mogoča, saj je zdaj pri prevozniku. Če naročila ne boste prejeli pravočasno, lahko zahtevate vračilo kupnine v 14 koledarskih dneh od dneva dostave.
Obveščamo vas, da bodo osebni podatki, ki so navedeni v tem obrazcu, obdelani s strani podjetja Funiglobal Development SL (Funidelia). Glavni namen teh informacij je odgovoriti na vaše zahteve ali vprašanja. Legitimacija poteka s soglasjem posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki. Obveščamo vas, da vaši podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Med drugimi pravicami imate pravico do dostopa, popravljanja in brisanja podatkov, kot je razloženo v pravilniku o zasebnosti, ki je na voljo tukaj.