Storitev za stranke

https://www.funidelia.si/carrito

Je vaše naročilo zamujalo?

Zelo nam je žal, da vaše naročilo ne bo prispelo do predvidenega roka dostave. Predvideni datumi so v veliki večini primerov izpolnjeni, razen v primerih, kjer pogoji, na katere ne moremo vplivati, to onemogočajo, kot so zamude pri prevozu.

Za več informacij obiščite »vaš račun«.

Če naročilo še ni bilo odposlano:

Preverite razpoložljivost za vsak artikel. Če obstajajo predmeti, ki zadržujejo vaše naročilo, jih lahko odstranite.

Če kljub urejanju naročila še vedno ne boste prejeli pravočasno, lahko naročilo prekličete (brez dodatnih stroškov).

Če je naročilo že odposlano:

Preklic naročila ali pospešitev njegove dostave ni več mogoča, saj je zdaj pri prevozniku. Če naročila ne boste prejeli pravočasno, lahko zahtevate vračilo kupnine v 14 koledarskih dneh od dneva dostave.

Druga povezana vprašanja:
Top