Včasih prejmemo potrdilo o dostavi od kurirja nekoliko kasneje, zato vračila ni mogoče registrirati na vašem računu.
Če želite ta postopek pospešiti, se lahko prijavite v "vaš račun" in potrdite, da je vaše naročilo že dostavljeno, tako boste lahko zahtevali vračilo.
* Upoštevajte, da je najdaljše obdobje vračila 14 koledarskih dni od dneva, ko ste prejeli naročilo, po tem roku možnost vračila ne obstaja več.
Obveščamo vas, da bodo osebni podatki, ki so navedeni v tem obrazcu, obdelani s strani podjetja Funiglobal Development SL (Funidelia). Glavni namen teh informacij je odgovoriti na vaše zahteve ali vprašanja. Legitimacija poteka s soglasjem posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki. Obveščamo vas, da vaši podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Med drugimi pravicami imate pravico do dostopa, popravljanja in brisanja podatkov, kot je razloženo v pravilniku o zasebnosti, ki je na voljo tukaj.