Lamentiramo, da ste prejeli nepopolno ali napačno naročilo.
Dostopite do "vašega računa" in kliknite gumb «Vračila in reklamacije». Izberite naročilo in napačne ali neprejete izdelke ter nam posredujte vse potrebne informacije, da bomo težavo rešili čim prej.
Imate 14 koledarskih dni od prejema naročila za oddajo te reklamacije.
Pomembno obvestilo: Ta gumb uporabite samo za prijavo napačnih ali neprejetih izdelkov. Preden nam izdelek vrnete, nas morate obvestiti. Če tega ne storite, lahko vračilo zavrnemo.
Ali bom samodejno prejel nadomestni izdelek?
Po pregledu, če bo vračilo odobreno, vam bomo povrnili celotni znesek, plačan za ta izdelek, brez dodatnih stroškov vračila, ali pa vam bomo, če bo izdelek na voljo, poslali pravilen izdelek.
Obveščamo vas, da bodo osebni podatki, ki so navedeni v tem obrazcu, obdelani s strani podjetja Funiglobal Development SL (Funidelia). Glavni namen teh informacij je odgovoriti na vaše zahteve ali vprašanja. Legitimacija poteka s soglasjem posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki. Obveščamo vas, da vaši podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Med drugimi pravicami imate pravico do dostopa, popravljanja in brisanja podatkov, kot je razloženo v pravilniku o zasebnosti, ki je na voljo tukaj.