Storitev za stranke

https://www.funidelia.si/carrito

Prejel/-a sem poškodovan izdelek ali pa manjkajo deli

Lamentiramo, da je izdelek prispel z napako ali manjkajočimi deli.

Dostopite do "vašega računa" in kliknite gumb «Vračila in reklamacije». Izberite naročilo in izdelek z napako ali manjkajočimi deli ter nam posredujte vse potrebne informacije, da bomo lahko težavo rešili čim prej.

Imate 14 koledarskih dni od prejema naročila za oddajo te reklamacije.

Pomembno obvestilo: Ta gumb uporabite samo za prijavo izdelkov z napako ali manjkajočimi deli. Preden nam izdelek vrnete, nas morate obvestiti. Če tega ne storite, lahko vračilo zavrnemo.

Ali bom samodejno prejel nadomestni izdelek?

Po pregledu, če bo vračilo odobreno, vam bomo povrnili celotni znesek, plačan za ta izdelek, brez dodatnih stroškov vračila, ali pa vam bomo, če bo izdelek na voljo, poslali nov izdelek.

Druga povezana vprašanja:
Top