Naslov za pošiljanje lahko spremenite, če naše skladišče še ni pripravilo vašega naročila za pošiljanje in prevoznik še ni prejel vseh podatkov. Ko se naročilo vašega statusa v našem skladišču spremeni v "v pripravi", ta možnost ne bo več na voljo. V tem primeru se obrnite na prevoznika takoj, ko prejmete informacije o sledenju vašega naročila. Vendar ne pozabite, da ne moremo zagotoviti uspešne spremembe naslova.
* Načina pošiljanja ne morete spremeniti.
Obveščamo vas, da bodo osebni podatki, ki so navedeni v tem obrazcu, obdelani s strani podjetja Funiglobal Development SL (Funidelia). Glavni namen teh informacij je odgovoriti na vaše zahteve ali vprašanja. Legitimacija poteka s soglasjem posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki. Obveščamo vas, da vaši podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Med drugimi pravicami imate pravico do dostopa, popravljanja in brisanja podatkov, kot je razloženo v pravilniku o zasebnosti, ki je na voljo tukaj.